onsdag 30 september 2009

Behöver en cykel...

Jennys cykel blev snodd för ca 2 veckor sen :(
Vi hade precis fixat i ordning den, sen var det nån som tyckte den var toppen och tog den fast den var låst! Skit att dom inte kan låta bli andras grejor!
Och detta resultera förstås i att hon nu använder min cykel... Och... vad ska jag ha då då?? Nu blev ju jag utan. Blä säger jag bara! Har ju lixom inte råd att fixa ny cykel! Har kollat på blocket, och ska man ha nåt så ligger dom runt 700-800 kr. Vad ska jag få det i från?

Här i Enköping behöver dom en varsin cykel och jag med! Man tar inte bilen nu när man bor i city, men behöver ändå en cykel för att det ska gå fortare!

Någon som har nån som står o skräpar kanske och som inte är alltför trasig???? Visserligen är jag "proffs" nu på att fixa o laga cyklar, men jag har ju precis gjort det :)

Skriv gärna en kommentar eller om det inte går, skriv i min gästbok om ni vet någon som har nån billig!

1 kommentar:

  1. Hej Ingela!!!

    Nu blev jag nyfiken att du hade en blogg. Skoj. Jag har en med faktiskt. Ja där skrivs lite vad som hellst som puppar upp i huvudet. rallyeva.bloggagratis.se. Sen såg jag ju att du var ute efter en cykel. Har en som står här som jag köpte begagnad förra sommaren av en kollega. Den finns här om du inte hittat en annan redan. Bara att höra av sig i sånna fall.

    Ha det gott/Eva A

    SvaraRadera