måndag 28 september 2009

Ho bare tjater o tjater ;)

Ja du Ewa! Dax att blogga säger du :) Jag gör väl ett försök!
Livet har vart lite upp o ner under detta år, men vi går mot ljusare tider....alltså inte säsongsmässigt, men för mig o tjejerna!

Jag bokstavligen HATAR vintern!!!! Kall o isig bil. Varma kläder....Frysa jämt.... Nej, jag ska emigrera :) JA, till Gran canaria!!! Nån som vill följa med????

Längtar redan till våren!!! Drog hem husvagnen för vinterförvaring nu i helgen, o det känns tragiskt, för nu är ju sommaren SLUT! Höstvindarna har redan kommit! Uschaligen!!

Vill ha vår o sommaren igen.... den som väntar på nåt gott.....

Tjineling

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Fin blogg du fixat!

    SvaraRadera
  2. Men jag ser nu att du får fixa klockan, den är inte 14.13 utan 23.13 nu.

    SvaraRadera