söndag 22 november 2009

Helgen var super..


Har haft en super härlig helg! Vart i Jönköping med Nina på kompismys! Badat bubbelpool, varit på Harrys o Karlssons o dansat! Njutit för fullt!
Tack för en underbar helg Nina!

Sen när jag kom hem efter denna underbara helg så slutade kvällen nu med att jag är arg o lessen på K! Jag vet att jag inte ska lägga energi på honom men när jag ser hur han ljuger och behandlar människor fel blir jag så illa berörd! Blir lessen ända in i själen. Det gör så ont att se andra bli överkörda! Jag har gått igenom samma sak, och jag unnar ingen annan samma resa! Han ljuger tyvärr så han tror att han säger sanningen! Usch säger jag bara!

Sen är det faktiskt 1:a advent på söndag o jag har inte en enda julgrej att ställa fram! K skulle kolla vinden o dela upp julsakerna. Det var länge sen ha skulle göra det. Han har inte gjort det än, o han åker bort på torsdag, så jag blir väl utan :(

Det var vad han vräkte ur sig idag! Skit skit! Vilket avslut på en super helg.

1 kommentar:

  1. Lilla mamma det löser sig, ledsen att jag har varit lite bråkig på dig och att det blev lite missförstånd! jag älskar dig<3

    SvaraRadera