måndag 30 november 2009

Orkar inte....

Det var ett tag sen jag bloggade, men just nu mår jag inte så bra! Det har hänt en del saker i mitt liv!
För det första som är lite positivt är att skillsmässan nu är klar. Har fått pappret!

Jenny har legat i flunsan och haft ungefär 41 graders feber. Hon var däckad i en vecka ungefär!

Nu har Sandra blivit sjuk. Svimmade igår på innebandy matchen! Tjugo minuter i 8 på kvällen ringer jenny o talar om att ambulansen är på väg! O shit, tänkte jag. Jag ska ju i väg o jobba! Så jag ställde till det för dom på jobbet, men inte så mycket att göra åt!
Allt gick bra med Sandra iallafall. Hon spelade match o ansträngde sig när hon var sjuk, och fick inte tillräckligt med luft, så hon fick syrebrist o svimmade! Nu gå hon hemma o snorar o har ont i halsen!

Gällande bodelningen så har jag inte hört nåt än! Tidsfristen gick ut den 24 november, o självklart ska han börja strula o bråka! Skickar massa påståenden som inte är sanna o bråkar på mig,
Hoppas jag får ett svar på hur allt har gått, för jag däckar snart. Orkar inte mer!

Jag vet att alla säger att jag måste vara stark, men jag orkar inte....det har blivit för mycket nu....

1 kommentar:

  1. Du måste inget alls...gråt, skrik o ge efter för alla känslor. Tror faktiskt du skulle behöva få ur dig skiten som gnager för att kunna börja om på riktigt.....snart är du iallafall av me idioten, han kan inte förhala allt för alltid!!!
    Tycker om dig!!!
    Och du min vän, det finns ett ljus i tunnelns slut, jag lovar...

    SvaraRadera