tisdag 19 januari 2010

Bodelningen

Först vill jag bara säga att jag vet att det finns några som läser min blogg och har synpunkter på det dom läser!
Jag har min blogg för att skriva av mig och delge mina vänner vad som händer! Att läsa den är valfritt! Vill man inte ta del av det som skrivs, så låter man helt enkelt bli att läsa! Smart va?? Ingen ska hindra mig från att skriva vad jag vill!! Det är fritt val vad man bestämmer sig för att göra!

Nu blev det sagt! Inge konstigt med det!

Brev från advokaten:

Bodelningsman har nu skickat ut ett brev till K som han ska svara på inom en vecka! När och om han inkommer med ett svar i rätt tid, så fattar sen bodelningsmannen ett beslut om vad som ska göras!

Kan ni fatta, att inom 2 veckor har jag förhoppningsvis ett svar på vad som ska hända!

Det närmar sig slutet!! Äntligen!!

4 kommentarer:

  1. Heja! Du fixar det här! Du är starkare än han.Det han håller på med är riktigt sjukt. Han behöver vård, stackarn!
    Kram till bästaste Ingela

    SvaraRadera
  2. Heja Pinglan detta fixar du för du är starkare och smartare än vad nöten är!!!
    håller på dig Gummsan Law Ya

    SvaraRadera
  3. En ny blogg för hon känner helt plötsligt sig hotad men det finns andra metoder

    SvaraRadera
  4. Men...nu blev jag arg! INGEN ska hota dig Ingela!!
    Du har rätt att skriva när du vill o behöver!
    Finns alltid här för dig!!!

    Mia

    SvaraRadera