måndag 11 januari 2010

Han köper dom.....

Lite uppdatering:
Fick mail i från tingsrätten att han har tagit tillbaka bestridandet av vårdnade, vilket innebär att jag nu har ensam vårdnad på Sandra tills hon blir 18 år! Skönt!

Han har inte kontaktat mig något sen julafton! Men han har ju lite kontakt med tjejerna! Han har bjudit med dom till Åsa i Bålsta på lördag för att träffa hennes barn och äta mat! Tänk att han inte kan träffa dom ensam någon gång och bygga upp sin egen relation med dom, men han vågar nog inte!!! Han vågar inte vara ensam med dom för att han har gjort som han har gjort mot dom!

Jag kan inte hindra dom från att åka, men jag vet precis hur han kommer att göra! Han kommer visa att han är den perfekta pappan inför andra! Så har han alltid gjort! Han visar alltid ett annat ansikte utåt! O tjejerna vågar ju inte vara sig själva när dom är med andra, och det vet han!

Inte nog med det, det som gjorde mig lessen var att han sa till dom att om ni inte kommer så kan ni inte få era kuvert som jag har + kläder som dom skulle få!!!! Är inte det att muta barnen? Han köper dom!!

Egentligen ska dom ha match i Örsa 17,30, men han sa att dom fick välja mellan kuverten och matchen!!! Men hallå!!! Väx upp!

Ja ja, dom bestämmer själva hur dom ska göra! Jag hindrar dom inte! Tråkigt bara att han gör på det sättet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar