onsdag 20 januari 2010

så kan det bli....

Jag har ju skrivit tidigare om att man väljer att läsa min blogg eller inte! Nu är så tydligen inte fallet, utan det finns några som läser ändå!
Jag står fortfarande fast vid att jag skriver det jag känner för, och jag skriver utefter mina känslor!
Nu fanns det någon som tog åt sig, och jag ber om ursäkt om jag sårade någon! Men som sagt så skriver jag bara om sanningen, och utifrån mina känslor!

Tyvärr blev jag hotad tillbaka, så inom kort kommer jag att byta bloggadress, så vill ni vara min vän o läsa min blogg, så säg till så får ni adressen!

Mamma o göte nere i Dominikanska har nu haft sol i 4 dagar o badat i havet! Det var väl tur, för första veckan var det bara regn för dom, så jag kan nästan gissa att det till 99% blir Thailand nästa år :)

Här hemma lever vi med katttussar, tovor, kamning ococh damsugning dagligen! Men dom e så goa tillsammans, så vi tar det!

Bye

3 kommentarer:

  1. Kommenterar här oxå!
    Skönt att de fick lite sol, äntligen...
    Trist att behöva byta adress, kan du inte låsa för alla utom dem du ger access till?

    Kram igen!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har lagt in din nya bloggadress och hoppas att du slipper ha honom hängandes där. Jag tog bort din kommentar i min blogg ifall han snokar och hittar den där. Kram f. (det där med lösen är faktiskt en bra idé)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Trist att du ska behöva flytta på dig!
    Jag läser gärna vidare i din nya blogg... :)
    Kram

    SvaraRadera