fredag 23 oktober 2009

Ångest...mår skit..



Trodde i min enfald att denna dag skulle bli skön och bra, men så kommer ångesten sakta smygande!

Ångest över att månaden snart är slut!

Ångest över att räkningarna ska betalas!

Ångest över att veta att pengarna inte räcker nu heller!

Ångest över att bodelningen aldrig blir klar!

Ångest över att Tjejerna inte har några vinterkläder! Utan dom får frysa!

Ångest över att jag inte kan ge dom det!

Ångest över att Linda inte får lön så hon överlever i Kumla!

Ångest över att jag inte kan hjälpa henne!

Ångest över att inte veta om vi överlever denna månad!!!

Skit, skit, skit! Orkar inte detta!

Ångest över Att som ensam förälder inte kunna hjälpa mina barn så att dom mår bra! Känner mig usel! Sandra mår skit! Presterar inget i skolan! Äter dåligt! Lärarna är jätteoroliga! Hur ska jag kunna hjälpa henne! Möten hit o dit!

Vill att alla ska må bra!

Varför och när ska jag få må bra?? När ska barnen få må bra? Orkar inte mer snart!

Ska i väg på körhelg i helgen! Känner inte alls för det! Känner inte för att planera något framåt överhuvudtaget! Har åtaganden, men orkar inte! Vill inte! Inget blir som jag har tänkt!

SKit!

1 kommentar:

  1. Då får du vänta med du vet vad...dela upp eller ta det senare...de e lugnt, vet precis hur det var!!
    Tycker så mycket om dig o du e inte värd all den här skiten. Snart kommer dagen när du ser allt i backspegeln o känner dig satan så stolt över att du klarade det...tills dess håll ut, gråt när du behöver, skrik när du behöver o däremellan vill jag höra ditt underbara härliga skratt ibland. Ha en underbara helg goa goa du!!!

    SvaraRadera