onsdag 28 oktober 2009

Så trött så trött

Blev inte tillfälle att prata med K igår :( Tjejerna kom hem så det var inte lämpligt! Sen skulle jag börja jobba 21.00 här i enköping, så det blev stressigt på slutet! Han blev heller inte klar! Så en annan gång!
Var på möte med Sandra idag om hennes jobbiga liv! Hur gör jag som förälder för att möta henne på hennes nivå? Hur får vi henne att "öppna" sig? Ska få professionell hjälp nu! Utredning ska påbörjas! Det är hennes välmående det gäller! Att hon börjar få i sig mat så hon orkar plugga i skolan igen! Få henne att börja äta! Få henne att prata!
Det är en start iallafall. Även jag som förälder ska få hjälp! Hoppas det fungerar!
Nu är jag så trött så jag snart dimper! Måste lägga mig en stund för en liten tuppelur!
See you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar