tisdag 27 oktober 2009

Godmorgon

Godmorgon alla!
Kom till jobbet i går kväll, o ni ska veta att jag har världens underbaraste arbetskamrater! Det kändes mycket bättre när jag träffade dom! Natten förlöpte som den skulle! Huvudvärken försvann! Tack för att ni är ni och att ni finns o är så goa!

Men nu är verkligheten i fatt en igen! Hemma, ska sova några timmar! Handla, laga mat!
Får besök i kväll av Kenneth! Han har lovat hjälpa oss att dra kablar o koppla in internet på den andra datorn! Sen blir det väl ett samtal efter det om vad han egentligen vill med allt! Det går inte att fortsätta hålla sig undan! Han sabbar bara för alla!!

Ja ja, men det tar jag i kväll! Huvudsaken han hjälper mig med det han kan först!
Nu ska jag nanna kudden!
Suss lull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar