torsdag 1 oktober 2009

Natten gör sitt intrång...



Natten smyger sig närmare! Alla är inte uppe som jag, men jag värdesätter min ensamma tid, och då blir det när tjejerna har lagt sig o klockan blir sent!
Veckan har gått med en ryslig fart (precis som alla andra veckor) Många möten har det varit!
Nu är det helg igen, och skönt nog så jobbar man hela helgen! Det är tufft att va ledig. Man ska hinna så mycket :)
Skönt att komma till jobbet och få lite rutiner i vardagen - sova alltså ;) Det är väl det man gör när man är hemma under dagen!
Nu börjar strax Jordan - rättsläkaren, och det ska jag se,
så natti natt alla mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej ingela! jättefin blogg du skaffat!
    Robin har tatuerat ett tag nu, men är fortfarannde nybörjare. Han har tatuerat ett 10-tal människor och det har blivit goda resultat. Igår blev det en stor text över hela ryggen. Välj ut vad du vill göra och skicka till mig. Ca 200 kr. Är det fler på jobbet som vill göra tror du? kramar

    SvaraRadera
  2. Jag kan höra, men jag vill börja. En fjäril på armen. Utan färg! Jag kollar o återkommer! Kul!

    SvaraRadera