tisdag 8 december 2009

Att hata är ganska enkelt...

Tänk att 23 år kan övergå i hat! 23 år tillsammans! Vi har delat allt! Fått tre underbara tjejer tillsammans! Men vad händer nu, jo han framkallar hatet!

Jag är så djäkla less på bodelnings förättaren som bara låter tiden gå... Han får gång på gång skjuta upp sitt jäkla lån. Skyller på att dom inte har hört av sig! Nu är jag arg!!!!! Har skrivit till advokaten att nån måtta får det vara!!! Hur länge ska han få dra ut på tiden???? Dom måste fatta ett beslut nu om huset! Varför ska han få sin vilja igenom hela tiden, men han är ju duktig på det, att prata omkull folk! Fan vad less jag är på honom!

Nu drar han till sälen, o kommer inte hem förren i januari! Skönt på sätt o vis, fast jag ville att allt skulle vara klart innan! Han säger sig ha värderat om kåken, så ny
värdering och omräkning kommer! Får han verkligen göra så???
Fan, fan, fan,
Jag hatar..........

Hur ska jag överleva då????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar