fredag 25 december 2009

God fortsättning...

God fortsättning får jag väl säga till alla!
Julafton är över! Vi firade med Ninas släkt! Det var god mat och det var kul att se alla småbarnen få o öppna sina julklappar!
Inte lika roligt för mina egna! Dom satt o titta o fick ingenting! Nina hade köpt ögonskugga åt dom o badolja åt mig fast vi sagt att vi inte skulle ge varandra! Men tack Nina!
Sandra fick en peng av mormor o Göte som hon fick på morgonen innan vi åkte! Sen fick dom en liten slant av morfar oxå!
Så Julen var inte som den brukar vara! Sorgligt o synd! Känns jobbigt när allt bara förändras på en handvändning!
Deras pappa gav ingenting i julklapp! Han smsa o ringde o sabbade julaftonen- igen!!! Sen skyller han på mig - som vanligt!
Han ska hjälpa mig att söka hjälp :) För det är ju jag som behöver det!!!! Sjukt att han lägger över alla hans problem på mig!
Skit samma!! Julen är förbi och kämpandet börjar igen!
Jobb hela helgen!

1 kommentar:

  1. dina tjejer har nåt som inte kan värderas i pengar eller klappar...de har dig...världens mest omtänksamma mamma...även om sånt som hänt svider / mia

    SvaraRadera