onsdag 9 december 2009

Fan för honom....

Mår inge bra i dag! Har ont i magen o mår allmänt skit! Allt pga av K! Fan för honom!

Det jag går o tänker på hela tiden är att han inte har betalt hyran för september! Varför? Ja det kan man undra!

Jag har fått brev från fogden att den inte är betald! Han vägrar svara när jag ringer! Han vägrar över huvudtaget att prata med mig! Vad händer, jo, han blir avhyst från bostaden om han inte betalar och har ingenstans att bo! Det gör mig ingenting, men det värsta är att vi blir fråntagna bostadsrätten och allt säljs på exekutiv auktion, och då får ingen av oss något!

Känns skit om detta skulle hända! jag kommer få leva med skulder i resten av mitt liv för att han är en sån skitstövel! vad ska jag göra??? Jag orkar inge mer!! Jag kan inte leva med skulder i resten av mitt liv! Mitt psyke orkar inte!!

Hur kan man falla så djupt som han har gjort! Fattar han inte att han straffar tjejerna oxå? Nej, det gör han inte!
Jag vill veta om han har betalt!!! O hur ska jag få veta det??? Jag har inte råd att förlora bostadsrätten nu!
Fan, vad jag mår skit!!! Han kommer att förstöra vårat liv!!! Tänk om han kunde fatta det!!!!

1 kommentar:

  1. Är han så jävla dum i huvudet så han tycker att det är värt att sabba för dig när han sabbar för sig själv också. Vilken IDIOT!!! Hoppas att det löser sig så att du och tjejerna får en mysig lugn jul. Kram Freddis

    SvaraRadera