fredag 18 december 2009

Det kliar......

Jahaja, i stället för förkylningar eller svin flunsan så åker man på annat skit. "stressrelaterade nässelutslag" Är det kul eller??? Var till vårdcentralen och fick en dos med Betapred- cortison och tavegyl mot klådan! Magen, bröstkorg, hela ryggen full av prickar och det KLIAR!!! Känns som jag har fått mässlingen!!! Nu får man äta klåddämpande och hoppas på att prickarna ska gå bort!
Har ioch med detta fått kontakt med en kurator nu som jag kan gå och prata av mig med! Känns ganska bra!

I kväll ska jag o mina arbetskamrater ha glögg kväll och inflyttnings fest hemma hos oss, med sång o dans och myspys! Jätte skojigt!

Gällande det andra........NADA......
Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Din stackare! Kliande utslag är aldrig kul, fråga mej som ser ut som en salami för jämnan.
    Ha det så himla kul nu ikväll. Skulle garanterat kommit om jag inte skulla roa mej med hetsätning med familjen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej lilla vännen! Nässelutslag är inte kul! Klagade igår kväll över mina som hade blommat upp på armar och ryggen, kliar som attans! Hoppas ni får en jätte trevlig glöggkväll! Kramar från Jessica

    SvaraRadera
  3. Ses ikväll tjejen hoppas det blivit bättre då tänker på dig kramar sussie

    SvaraRadera