torsdag 10 december 2009

Idioten

Klockan är snart 03.15 på natten o här sitter jag. Ledig natt faktiskt, men kan inte sova. I skallen går allt bara runt runt!

Pratade med idioten på telefon idag faktiskt, eller prata o prata..hm, jag blev förbannad för att han är så djävla dum i skallen! Ursäkta mitt ordval, men det är precis vad han är.
Han SÄGER att han ska betala september hyran på måndag, men jag tror vad jag vill om det. Han ljuger ju hela tiden, så vad ska man tro!

Han sticker upp till sälen nu o blir borta till i januari! För den skull ska det bli skönt, men han vägrar låta bodelningen bli klar pga att han anser att jag inte har uppfyllt kraven från förättaren. Men jag har gjort allt dom har bett mig om, så allt finns! Men han vägrar tro på det bara för att han inte får se papprena med egna ögon!

Jag blir galen och arg på förättaren oxå som bara låter honom dra ut på tiden!
Har nu skrivit ett argt brev till min advokat att nu får hon banne mig ta i med hådhanskarna! Ska han få styra förättarna o utredningen som han vill?

Men där ser man; Han är så jäkla bra på att få alla attgöra som HAN vill!
Nu har jag fått nog!!! Nu är jag arg!!!
Förbaskade GRIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar